Олимпиец - UNREGISTERED VERSION

Перейти к содержимому

Главное меню

Сторінка психолога

Педагогічний колектив > Сторінки порад

Практичний психолог

Професійне кредо:
“Це неможливо!”- сказала Причина;
"Це неросудливо!” – замітив Довід;
“Це безкорисно”- сказала Гордість.           
“Спробуй!” – прошепотіла Мрія.


    Психологічна служба дошкільного закладу згідно «Положення про психологічну службу системи освіти України» від 03.05.99 року № 127 спрямована на підвищення ефективності навчально-виховного процесу, своєчасному виявлені труднощів, проблем розвитку особистості дошкільників, допомога в подолані кризових ситуацій, профілактиці відхилень в індивідуальному розвитку та в  поведінці.
Для роботи з дітьми, їх батьками
та педагогами обладнано  психологічний кабінет, який укомплектований згідно до «Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти» від 19.10.2001 року  № 691.

   
Визначальними напрямками  роботи у здійснені психологічного супроводу навчально-виховного процесу є:

Соціально-психологічна діагностика, моніторинг особистісного розвитку дошкільників.
Психокорекція відхилень в індивідуальному розвитку та поведінці, формування соціально-корисної життєвої перспективи.
Психологічний супровід підготовки дітей до школи.
Захист психологічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
Підвищення психологічної культури батьків, педагогів, дошкільників.

Основні цілі роботи :

        ♦  оптимізація навчально-виховного процесу, поліпшення психологічного клімату в колективі;
        ♦  профілактика дезадаптації новоприбулих дітей;
        ♦  психологічний супровід дітей «групи ризику»;
        ♦  психологічна підготовка дітей до школи;
        ♦  психологічний супровід когнітивної сфери дошкільників;
        ♦  психологічний розвиток креативності у дошкільників;

         консультування батьків та педагогів з питань психології, її практичного використання в організації навчално-виховного процесу.



       Практичний психолог працює над впровадженням обласного науково-методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» за темою:«Креативність  як  умова гармонійного  розвитку дошкільників».

Мета роботи:  Розвиток креативності дошкільника.

Основні завдання роботи:


• Діагностика рівня готовності педагогічного колективу працювати в креативному напрямку.
• Діагностика креативності  та творчого потенціалу  в педагогів та дітей.
• Розробка та впровадження проекту з розвитку креативності та творчого потенціалу дошкільників та педагогів.
• Психологічний супровід креативної освіти в ДНЗ.
• Психологічна просвіта батьків та педагогів щодо розвитку креативності дошкільників.

Тест на визначення творчих здібностей


І.
Що можна зробити з сірникової коробкою? Які варіанти Ви  запропонуєте?

1.                                                                                                                                 
2.                                                                                                                                 
3.                                                                                                                                 
………………………………………………………………………………………
10.                                                                                                                              

Зупиніться виконувати це завдання, переходьте до іншого.

ІІ.
Що можна зробити з жердиною? Які варіанти Ви запропонуєте?

1.                                                                                                                                 
2.                                                                                                                                 
3.                                                                                                                                 
………………………………………………………………………………………
10.                                                                                                                               
Зупиніться виконувати це завдання, переходьте до іншого.

ІІІ.
Що можна зробити з автомобільною шиною? Які варіанти Ви запропонуєте?

1.                                                                                                                                
2.                                                                                                                                
3.                                                                                                                                
………………………………………………………………………………………
10.                                                                                                                              

 По закінченню однієї хвилино припиніть виконувати це завдання.  Загальний час виконання повинен сягати 3 хв.

   

       Оцінка результатів тесту    

  За кожен продумано заповнений рядок нарахуйте собі по 2 бали, потім посумуйте нараховані бали. Максимально повинно отриматися 60 балів.  
0-20 балів. У вас , безперечно, є задатки нетрадиційного мислення, але ви дуже погано виконуєте дане завдання. Намагайтесь частіше практикуватись, виконуючи подібні завдання. При умові відповідних тренувань ви зможете набрати як мінімум половину  максимально можливої суми балів.  
20-40 балів. Ви володієте нормально вираженою схильністю до нетрадиційного мислення, ваші здібності у цій сфері являються посередніми. В границях цих середніх величин ваша креативність виражається посередньо. Якщо займетесь відповідними тренуваннями, то відповідно зможете заповнити цей пробіл.   
40-60 балів. Ваша схильність до нетрадиційного мислення явно вища загального рівня. Ви можете вважати, що особливо здібні в тих видах діяльності, в яких потрібний творчий підхід.





Назад к содержимому | Назад к главному меню
Hosted by uCoz