Олимпиец - UNREGISTERED VERSION

Перейти к содержимому

Главное меню

Методична робота

Педагогічний колектив

       Один із головних аспектів методичної роботи дошкільного закладу спрямований на вивчення та впровадження в практику роботи педагогічних працівників теорії і методики навчання і виховання, українознавства, родинної та етнопедагогіки, досягнень сучасної педагогічної науки, оволодіння сучасною методологією, збагачення досвіду педагогів новими прогресивними методами і способами навчання і виховання, впровадження новітніх теоретичних розробок, позитивного досвіду, сучасних педагогічних технологій.
        Планування організованої зайнятості дітей проводиться за Базовою програмою
„Я у Світі”, що дає можливість створювати простір для творчого використання різних технологій, прояву творчості й гнучкості у підході до дитини. Спрямування роботи за цією програмою дає можливість побудувати розвивальний життєвий простір дошкільнят з відкриттям дитиною світу в єдності та різноманітності - Природи, Культури, Людей, Власного „Я”.

       
Структура методичної роботи на 2011-2012 навчальний рік:

І. Педагогічні ради (голова ради - завідувач Гетман Н.М., секретар – вихователь-методист – Дронік Л.В.)
   Педрада №1 Тема: Про завдання на 2011 -2012 н.р. діяльності педагогічного колективу
   Педрада  №2 Тема: Трудове виховання дітей дошкільного віку як педагогічна проблема сучасності
   Педрада  №3 Тема: Формування естетичної логосфери дошкільнят в образотворче мовленнєвій діяльності
   Педрада  №4 Тема: Підсумки роботи педагогічного колективу по виконанню завдань річного плану.

ІІ. Форми і методи організації методичної роботи:            
1) індивідуальні форми роботи:
   а) консультації:  завідувач  Гетман Н.М. - вівторок, четвер;
                        вихователь – методист Дронік Л.В. - середа, п’ятниця;
                      практичний психолог  – понеділок;
   б) самоосвіта - кожен вихователь працює над особистим проблемним питанням і звітує на останній педагогічній нараді;

2) колективні форми роботи:
   а)  практичний семінар «Навчаємо оздоровчих технологій»;
   б) теоретичний семінар «Психічне та психологічне здоровя педагога – запорука успішної творчої педагогічної діяльності»;
   в) круглий стіл – «Особистість дитини у діяльності спілкування  та грі»;    

3) консультації для вихователів з питань:
   - безпека життєдіяльності дітей;
   - забезпечення психологічного комфорту особистості дитини;
   - формування комунікативних навичок під час образотворчої діяльності;

4) колективні перегляди:
   - міні-заняття з пріоритетом образотворчої діяльності;
   - комплексні заняття з фізичного виховання, з пошукової діяльності, образотворчої діяльності ;
   - інтегровані заняття соціально – морального спрямування;
   - інтелектуально-розвивальна гра з безпеки життєдіяльності;

5) методичні об'єднання для педагогів.


        Осередком здійснення навчально-виховного процесу та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет, програмово-методичне забезпечення якого відповідає нормативним документам МОН /«Типове положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу» наказ № 1070 від 09.11.2010/, сучасним вимогам. Для реалізації одної з основних функцій роботи методичного кабінету – забезпечення комплексного творчого процесу, під час якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників, оволодіння ними ефективними формами і методами роботи з дітьми,  створено каталоги: дитячої художньої літератури, пізнавальної літератури, дидактичних ігор, сюжетно-рольових ігор, періодичних видань, книга обліку іграшок та посібників, книга отримання та видачі посібників, окремо створено картотеку демонстраційних картин.
        У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, муз керівника, інструктора фізичного виховання. Це тези, реферати, підготовлені вихователями для виступів на педрадах, зразки планування, проведення тематичних тижнів та декадників, методичні рекомендації, матеріали діагностичного обстеження відповідності знань дітей програмовим вимогам для здійснення індивідуально та диференційованого підходу до кожного вихованця, конспекти занять, сценарії свят, кращі дитячі роботи.
        У методичному кабінеті регулярно організовуються виставки, як епізодичні так і постійно діючі: «Новинки методичної літератури», «Готуємось до педагогічної ради», «Атестаційні матеріали», «Методичні матеріали».
        У дошкільному закладі складений графік роботи методичного кабінету, окремо визначені дні та години для індивідуальних консультацій. Матеріали методичного кабінету ефективно використовуються педагогами під час навчально-виховного процесу.



Назад к содержимому | Назад к главному меню
Hosted by uCoz