Главное меню
Один із головних аспектів методичної роботи дошкільного закладу спрямований на вивчення та впровадження в практику роботи педагогічних працівників теорії і методики навчання і виховання, українознавства, родинної та етнопедагогіки, досягнень сучасної педагогічної науки, оволодіння сучасною методологією, збагачення досвіду педагогів новими прогресивними методами і способами навчання і виховання, впровадження новітніх теоретичних розробок, позитивного досвіду, сучасних педагогічних технологій.
Планування організованої зайнятості дітей проводиться за Базовою програмою „Я у Світі”, що дає можливість створювати простір для творчого використання різних технологій, прояву творчості й гнучкості у підході до дитини. Спрямування роботи за цією програмою дає можливість побудувати розвивальний життєвий простір дошкільнят з відкриттям дитиною світу в єдності та різноманітності -
Структура методичної роботи на 2011-
І. Педагогічні ради (голова ради -
Педрада №3 Тема: Формування естетичної логосфери дошкільнят в образотворче мовленнєвій діяльності
Педрада №4 Тема: Підсумки роботи педагогічного колективу по виконанню завдань річного плану.
ІІ. Форми і методи організації методичної роботи:
1) індивідуальні форми роботи:
а) консультації: завідувач Гетман Н.М. -
вихователь – методист Дронік Л.В. -
б) самоосвіта -
2) колективні форми роботи:
а) практичний семінар «Навчаємо оздоровчих технологій»;
б) теоретичний семінар «Психічне та психологічне здоровя педагога – запорука успішної творчої педагогічної діяльності»;
в) круглий стіл – «Особистість дитини у діяльності спілкування та грі»;
3) консультації для вихователів з питань:
-
4) колективні перегляди:
5) методичні об'єднання для педагогів.
Осередком здійснення навчально-
У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, муз керівника, інструктора фізичного виховання. Це тези, реферати, підготовлені вихователями для виступів на педрадах, зразки планування, проведення тематичних тижнів та декадників, методичні рекомендації, матеріали діагностичного обстеження відповідності знань дітей програмовим вимогам для здійснення індивідуально та диференційованого підходу до кожного вихованця, конспекти занять, сценарії свят, кращі дитячі роботи.
У методичному кабінеті регулярно організовуються виставки, як епізодичні так і постійно діючі: «Новинки методичної літератури», «Готуємось до педагогічної ради», «Атестаційні матеріали», «Методичні матеріали».
У дошкільному закладі складений графік роботи методичного кабінету, окремо визначені дні та години для індивідуальних консультацій. Матеріали методичного кабінету ефективно використовуються педагогами під час навчально-