Олимпиец - UNREGISTERED VERSION

Перейти к содержимому

Главное меню

Група "Фантазерики"

Педагогічний колектив > Виховна робота

ІV дошкільна група «Фантазерики»


Вихователі : Кобернік Вікторія Олександрівна,  Дронік Людмила Вікторівна.
Помічник вихователя: Кобернік Тамара Федорівна.

                          
Витоки здібностей та обдарувань дітей –
  
                       на кінчиках їхніх пальців. Від пальців,
                           образно кажучи, йдуть маленькі струмочки,
                          
які живлять джерело творчої думки.                    
                                                       В.О.Сухомлинський

 Виховання творчої особистості починається з дошкільного віку. Тому, педагоги нашої групи створили сприятливі умови для розвитку основ художнього смаку дошкільника, його чутливості до краси природи, предметного та соціального довкілля, внутрішнього світу людини.
Вихователі прилучають дітей до культури українського народу, вчать їх бачити й відчувати чарівний світ мистецтва; милуватися і захоплюватись ним. Ознайомлюють дошкільників з різними видами образотворчого мистецтва: живопис (пейзаж, портрет, натюрморт, побутовий, казковий жанри); графікою і її видами, скульптурою, українським народним декоративно-прикладним мистецтвом.
 Для сприяння інтенсивному розвитку художніх здібностей, емоційній сприйнятливості як важливої особистісної якості, педагоги групи «Фантазерки» надають можливість дітям експериментувати з фарбами, різними художніми матеріалами, комбінувати різні види образотворчого мистецтва в одному творі, передавати настрій, емоції, рухи, створювати складні художні образи.   

  

Наш девіз :


                                      
Фантазерики маленькі
                                       Полюбляють малювати,
                                       Із паперу візерунки
                                     Дивовижні вирізати.

Мета :

  • створити умови для розвитку творчих здібностей дітей;

  • спонукати виконувати роботи за уявою, з пам’яті та з натури;

  • формувати інтерес та емоційне ставлення до вітчизняних та всесвітньо відомих    творів образотворчого мистецтва.


Завдання:

  • формувати просторові уявлення;

  • розвивати відчуття кольору, ритму, естетичне сприймання та уяву, ініціативу, художньо-творчі здібності;

  • виховувати у дітей естетичний смак до предметів та явищ навколишнього світу, емоційне ставлення до зображуваного образу.


Напрямки роботи :

  • Поширення і систематизація знань дітей про відомих  художників та їх твори;

  • Формування інтересу до образотворчого мистецтва через   різноманітні техніки.

                       

До уваги батьків!


  З 16 грудня ми плануємо відвідати художню виставку студентів та педагогів КДПУ, яка відбудеться у міському виставочному залі. Будуть представлені живопис, графіка та прикладне мистецтво. Відвідання таких виставок сприяє збагаченню естетичних вражень дошкільника, розширенню його художнього досвіду, вихованню художнього смаку.
  Якщо ви бажаєте розвинути у дітей оригінальність, неповторність особистості, творчість, художній смак, тоді пропонуємо ознайомитись із різними техніками малювання.
  Одним із способів є малювання жмаканим папером або поліетиленовим кульком.

Матеріал: жмаканий папір або поліетиленовий кульок, акварельні фарби, пензлі, блюдце, серветки, аркуш паперу.
Технологія малювання:  розвести акварельну фарбу у блюдці. Зім’яти папір або поліетиленовий кульок, занурити у фарбу і зробити відбиток на папері. Потім пензликом домальовуємо деталі малюнка.
Пропонуємо такі теми: «Веселі каченяти», «Сова – мудра голова», «Дерева взимку», «Сади зацвіли», «Сніговик», «Віні Пух».

              Техніка малювання «Долоньки»


  • Ми продовжуємо знайомити дітей з різними техніками малювання.

  • І пропонуємо батькам спробувати разом з дітьми малювання долонькою.

  • Малювання руками або пальчиковий живопис – техніка, яка дає малюку найбільшу свободу творчості, що є головною умовою вільного розвитку малюка. Цей вид образотворчої діяльності нічим не обмежує дитину у  вираженні своїх емоцій, вражень, захоплює навіть невпевненого в собі малюка і служить як засіб арт-терапії.


                      Техніка виконання


1. У блюдці розведіть фарбу гуаш водою до стану сметани.
2. Умочіть пальчики (долоньки) у фарбу або нанесіть на них фарбу товстим м’яким пензликом. Можна кожен пальчик зафарбувати у різний колір.
3. Зробіть відбитки і шукайте у них схожість із чимось (тваринками, квіточками, деревами тощо), фантазуйте і домальовуйте деталі для створення образів.

Назад к содержимому | Назад к главному меню
Hosted by uCoz