Олимпиец - UNREGISTERED VERSION

Перейти к содержимому

Главное меню

Група "Грайлики"

Педагогічний колектив > Виховна робота

І переддошкільна група «Грайлики».

Вихователі групи: Бронецька  Світлана  Михайлівна, Лучко  Алла  Аркадіївна        
Помічник вихователя: Висока Наталя Віталіївна

Кредо групи:         
В нас сім’я гарненька
                             Дружна, веселенька,
                             Бо для нас пізнання- це велика гра!
                             Один про одного ми дбаємо,
                           Весело ми граємо
                             І для гри знаходимо
                             Потрібні нам слова!


       На групі  для дітей  створені сприятливі умови, щоб дитина почувала себе  комфортно, затишно, щоб перші дні перебування дитини у дитячому садочку  залишили після себе тільки  позитивні враження.
  З перших днів спілкування з дитиною, ми сприймаємо її такою, якою вона є,  радіємо  дитині,  любимо  її.  Виховуємо у дітей любов, доброту, вміння проявляти  доброзичливість до однолітків. Кожного року ми чекаємо на ваших малюків. Любов, доброту, піклування до кожної дитини гарантуємо.

Мета:

  • Створити умови для розвитку ігрової діяльності дітей.

  • Вводити дітей до світу гри через забавлянки, потішки, колисанки.

  • Виховувати у дітей чуття співчуття, доброзичливість, уміння    ділитися своїми радощами та перейматися радощами товаришів.


Завдання:

  • Формувати естетичне ставлення до навколишнього світу, пізнання до нового, розвивати пізнавальну активність.

  • Формувати рольову гру, основу розвитку позитивних взаємовідносин дітей.

  • Формувати інтерес та емоційне ставлення до навколишньої дійсності.

                                

                  Як в садочку нашому добре жити,
                  Між собою вміємо ми дружити .
                  В нашім садочку, в ріднім гурточку               
                  Між собою вміємо ми дружить.

                 

  Для вас батьки!

  Наша група  працює за базовою програмою «Я у Світі», яка налаштовує нас, вихователів, на відкриття у дитині великого світу в єдності та розмаїтті його окремих світів— ПРИРОДИ, КУЛЬТУРИ, ЛЮДЕЙ, ВЛАСНОГО "Я". Тому ми зорієнтовані на те, щоб виростити компетентну особистість. Не лише проінформовану, обізнану, вмілу, а й гнучку, здатну адекватно діяти, приймати самостійні рішення, пристосуватися до різних умов життя, визнавати свої помилки, відстоювати власну гідність, реалізовувати природні можливості, самовдосконалюватися. У Програмі виділені сім ліній розвитку дошкільника: фізичний, соціально-моральний, емоційно-ціннісний, пізнавальний, мовленнєвий, художньо-естетичний, креативний.
  Ми працюємо за різними направленнями та особливу увагу приділяємо на даний момент соціально-моральному і емоційно-ціннісному розвитку.
 
Соціально – моральний розвиток. За цим розвитком ми у дітей формуємо навички організованої поведінки, гуманні почуття, елементарні уявлення про доброту, чуйність, товариськість, уважність. Вдосконалюємо форми ввічливого звертання до однолітків; призвичаюємо до виконання елементарних обов’язків, відповідальної поведінки. Створюємо сприятливі умови для формування у дітей моральної діяльності; вчимо бути уважними до дорослого та його звернень. За допомогою пісень, віршів, казок виховуємо позитивні моральні якості (працелюбність, доброту, чуйність, товариськість).
  
Емоційно – ціннісний розвиток. По цій лінії розвитку ми виховуємо культуру прояву почуттів. Створюємо умови під час гри для отримання емоційного задоволення та «психологічного розвантаження». Стимулюємо емоційний відгук на гру, бажання виконувати її задоволенням. Розвиваємо вміння супроводжувати музично – рухові етюди ігрового характеру виразною мімікою і пантомімікою. Вчимо дітей передавати свої емоції жестом, інтонацією.

Шановні батьки пропонуємо Вам:

  Ігри з пальчиками з використанням народних потішок, віршів.
  Ці ігри створюють сприятливий емоційний фон, забезпечують добре тренування пальців, вчать уважно слухати і розуміти зміст потішок, які є чудовим матеріалом для навчання розмовної мови.                                     
                             ***
Сорока-ворона на припічку сиділа дітям кашку варила.
Цьому дам, цьому дам, цьому дам, цьому дам,
А цьому не дам! Бо дровець не носив, піч не топив, каші не варив.

                            ***
Оцей пальчик – мій дідусь! Оцей пальчик – баба!
Оцей пальчик – мій татусь! Оцей пальчик – мама!
А цей пальчик буду я! От і вся моя сім’я!

                            ***
Їде білка своїм возом. Каже: я підвезти можу
Лисичку-сестричку, Горобчика-синичку,
Ведмедя товстоп’ятого, Ще й зайчика вухатого!

  Розділ “Спілкування з однолітками і дорослими” в програмі займає важливе місце. Діти будуть охоче спілкуватися, якщо тема розмови буде їм доступною і цікавою. З малюнками можна поговорити про те, у що вони одягнуті, взуті, про частини їхнього тіла, про членів їх сім’ї, про тварину, що живе у них вдома, про іграшки, про все, що дітям знайомо і цікаво. Під час розмови дуже важливо знайомити дітей з елементарним правилами спілкування: говорити спокійним, лагідним голосом, дивитись в очі співрозмовнику, уважно слухати, не перебивати, не розмахувати руками. Добре впливають на процес спілкування ігри з дидактичною іграшкою.
  Наприклад: Дидактична гра “Нова лялька” з’являється нова лялька. Лялька вітається, знайомиться з дітьми. Діти розглядають ляльку. Пропонується показати ляльці групову кімнату. Діти по черзі називають предмети і пояснюють, для чого вони потрібні. Таким чином у дітей формується доброзичливе ставлення до тих, хто прийшов до групи вперше.
  Можна запропонувати дітям різні ситуації з метою формування навичок спілкуванню наприклад: Ви побачили маленьку дівчинку, що стоїть посеред вулиці і плаче. Що ви зробите? Про що запитаєте її?
  Формувати вміння спілкуватися можна за допомогою читання і заучування напам’ять віршів, що містять діалог а також народних ігор. Такі вірші краще читати за ролями (дитина-дорослий або дитина-дитина), розігрувати інсценівки. Це сприяє розвитку діалогічного мовлення.
1. “Де ти, білочка, живеш? .”
2. “Гуси-гуси, – га-га-га”
3. “Киця мура, де ти була? .”
4. – Пташка маленька, де твоя ненка?
– На маківці сиділа, дрібен мачок дзьобала.
– Дзьоб, дзьоб, дзьобаночок, ходи, пташко, у таночок!
5. “Летів горобчик: – Жив, жив, жив,
а де мені сісти?
– На печі.
– А що мені з’їсти?
– Калачі.
– Там!”

Назад к содержимому | Назад к главному меню
Hosted by uCoz